неделя, 4 октомври 2009 г.

Да си припомним веселото в училище.Отново ;)

- Госпожо, може ли да отида до тоалетната?
- Да! Ето един човек, който знае какво иска от живота!


Господинът по ФВС към съученичка без игрално облекло:
- Ти мен някога без анцуг виждала ли си ме?!


- Какво ще правим за контролното утре? - съученик 1
- Най-лошото! - съученик 2
- Пищови?
- Не! Ще учим!


Скеч в час по математика, докато госпожата обяснява задача. Съученик уж говори по телефона:
- Алоооу, Стояне, защо взема ракията на баба, бе?
- .... защото е затворен интервалът!


Същата госпожа, ядосана: "Престанете! Станете! Млъкнете! Махнете се от стаята!!!"


Съученичка:
- Каква е разликата между всяко х и няма решение? Кажете ми!
Г-жата по математика:
- Ще ти кажа! Защо да не ти кажа? Кажи ми ти!!!


- Кой го е написал това? - съученик
- Не знам. Някой "гений". - учителка
- Гений или гей?
- Някой геЙний!


Съученик за растенията и почвите: "А-а-а... некрофили ли бяха?" [нитрофили бяха]

Учителка: "Моля ви се! Развалихте ми ЧАЯ... ъ-ъ-ъ часа."


Госпожата по етика за етикета и как не трябва да се тъпчем на публични мероприятия. Съученик:
- Аз преди гости специално не ям един ден.


Пак етика:
- Георги Иванов как се държи с теб?
- Кой?
- Георги Иванов... - госпожата гледа в дневника - ... е баща ти... нали?
- А-а-а да...


Отново етика. Съученичка чете нещо за трафик на наркотици. Госпожата:
- Трафик на птици ли чувам?


Госпожата по английски дава пример: "Нереална ситуация. Ако аз бях В. [съученик], щях да се гръмна!"


- Госпожо, защо ваканцията е толкова малка? - съученик
- Не знам. Питай министъра. - госпожата
- Щото е педал!
- А-а-а не искам да чувам такива неща в час! Той може и да е, но ти си мълчи!


Етика:
- Вие, МОМИЧЕТА, какво ще кажете за любовта...? Стефчо...?
- Амииии... какво да кажа...?


Госпожата по английски към съученик... за дъвката:
- Would you remove your gum?!
- Оле, забравих я! Утре ще я донеса! Обещавам!!! - гузен негонен бяга. Без тетрадка беше.


Час по ФВС. Топката удря съученичка по главата. Господинът:
- Добре, че я удари, да се посъбуди малко.


Физика: "И сЪ получава искрЪ..."

Същата: "Че то не е учебен ден! Виж ги к'ви са тъ..."


- Госпожо, айде де, не ми пишете двойка! Затворете си очите този път!
- А-а-а миналия път ми прави комплимент за очите, сега да ги затварям!


- Аз имам 3 двойки и 1 тройка. И к'во да направя?
- Ами млъкни като за начало!


- Имате ли ножичка? - съученик пита госпожата по информатика
- Аз да не съм предприятие шев и кройка?

Няма коментари:

Публикуване на коментар